מידע על צילומי ילדים ותינוקות

תמיד יש סיבות שמספקות הזדמנויות לצילום: בואו של תינוק חדש למשפחה, הצעדים הראשונים, החיוך הכובש עם השן החדשה שרק יצאה, הקטנטונת שהפכה בין רגע לילדה גדולה והנסיך שזה עתה נולד והינה עוד רגע קט נכנס לגן.
בעידן של היום הילדים שלנו מתועדים 24/7- כל חיוך וכל רגע קסום מתועד במכשיר הנייד שברשותנו. אבל משהו בתמונות מהנייד אף פעם לא יהיה מושלם.
התמונות מהנייד לעולם לא יהיו תמונות הסטודיו האיכותיות והמקצועיות שעליהן אתם מפנטזים.
ולכן אני כאן כדיי לתעד את כל אותם הרגעים הקסומים של האוצר הקטן שלכם בדרך שעליה תמיד חלמתם.
 
הזמן שהכי מומלץ לצילומים הוא מגיל ארבעה חודשים ומעלה. בגיל זה הבייבי שלכם כבר מרים את הראש בצורה יציבה, מתקשר, מחייך ובעל הבעת פנים ואופי שהם רק שלו.
צילום ילדים יכול להיות אתגר לא פשוט, ולי בתור צלמת מאוד חשוב להתחבר לילד שלכם, ללכת עם הרצונות שלו ולגרום לו להרגיש הכי בנוח שיש.
הסטודיו שלי מרווח, גדול, חמים, ביתי ונעים- חלל המאפשר לילדים להתרוצץ, לשחק, להרגיש בנוח ופשוט להיות ילדים- להיות הם.
הסטודיו משלב כמה סגנונות צילום יחד- צילום בתאורת אור יום טבעית ורכה, תאורת סטודיו מלאכותית ומגוון רקעים שעומדים לרשותכם. שילוב זה מעולה לצילום ילדים ויוצר מרחב שבו הילדים יכולים להתרוצץ, להשתולל והכי חשוב - ליהנות.

שאלות נפוצות - צילומי ילדים ותינוקות

צילומי תינוקות וילדים דורשים הכנה מוקדמת ומחשבה ולפני קביעת סשן צילומים עולות שאלות רבות.

לנוחיותכם, ריכזתי עבורכם כמה תשובות לשאלות הכי נפוצות הכוללות מידע חשוב לקראת הצילומים:

כמה זמן מראש יש לתאם צילומים?

מומלץ לקבוע צילומים כחודש מראש.

הצילומים מתקיימים בשעות הבוקר/ צהריים ולכן חשוב לא לקבוע סידורים נוספים ולהשאיר את היום פנוי בכדי להגיע בראש שקט ובלי לחץ.

כמה זמן עורכים צילומי ילדים?

סשן צילומי ילדים עורך כשעה או שעה וחצי תלוי בחבילה בה אתם בוחרים. הצילומים נערכים בסטודיו מרווח וגדול בכדי לאפשר לילדים מרחב לשחק, ליהנות ולהרגיש הכי חופשיים.

כיצד יש להכין את הילדים לקראת הצילומים?

מומלץ לתאם צילומים לשעות בהם הילדים במיטבם ובמצב רוח מרומם. כאשר מדובר בתינוקות חשוב להתחשב בזמני ההאכלה והשינה שלהם.

לילדים גדולים יותר חשוב לספר מראש על הצילומים ולשתפם בציפיות שלכם מהם בכדי שיגיעו מוכנים לחוויה. מומלץ לשתף אותם בבחירת הבגדים והצעצועים לצילומים, כי ברגע שהם מרגישים חלק מהתהליך הם מתחברים יותר וכמובן שמשתפים פעולה טוב יותר.

מה קורה אם הילד מסרב לשתף פעולה?

החשוב מכל הוא להרגע ולא להלחץ, פשוט להנות מהחוויה. כי ככל שההורים יהיו יותר רגועים זה יוקרן גם לילדים והכי חשוב הוא שכך זה גם ישתקף בתמונה.

לכל ילד לוקח זמן להפתח ולהרגיש בנוח, אך בעיני לא תמיד חייב ״לביים״ ולהצחיק אותם בשביל התמונה המושלמת. בהתנהגותם הטבעית הם כבר ייצרו עבורנו את הרגעים הקסומים הללו בעצמם.

בעזרתכם ההורים נוכל לייצר אווירה כיפיית ונעימה. תפקידכם יהיה להגיע לצילומים מלאים באנרגיה טובה והמון סבלנות, לשעשע ולשחק עם הילדים ואני אדאג לתעד את כל זה.

גישת הצילום שלי היא טבעית חופשית וכמה שפחות מבויימת, לתת לילדים להיות עצמם להנות ואני אדאג לתפוס את הרגעים הטבעיים הללו בשבילכם.

מה יש להביא איתכם ליום הצילומים?

הכינו מראש תיק עם כל מה שדרוש לילדכם: אוכל, בקבוקים, מוצצים, חיתולים, צעצועים, בגדים להחלפה וכו׳.

יש להכין מראש מספר סטים של לבוש אותם ילבשו הילדים (הקפידו שהלבוש יהיה נקי ומגוהץ), המלצתי היא לבחור צבעים חלקים ולהמנע מצבעים והדפסים בולטים שיכולים להעמיס על התמונה .

חשוב להלביש את הילדים בפריטים שהם אוהבים והכי חשוב שהם מרגישים בהם נוח ונעים.

מומלץ להביא לצילומים לפחות חפץ אחד אהוב על הילד- משחק, או כל דבר אחר שאליו הילד מתחבר, כך יוכל להרגיש בנוח.

צילומי ילדים ותינוקות
צילומי ילדים ותינוקות
צילומי ילדים ותינוקות

לא מצאתם תשובה לשאלתכם?
צרו איתי קשר 🙂